Testovací prostředí (EAGRITEST)

Snadné čtení

o nás

Co je Ministerstvo zemědělství?

Ministerstvo zemědělství je hlavní úřad, který vytváří pravidla pro zemědělství, vodní hospodářství, potravinářský průmysl, lesy, myslivost a rybářství. Pro Ministerstvo zemědělství se někdy používá zkratka MZe.

v čele

V čele stojí ministr zemědělství. Zároveň je to i člen vlády.

budova MZe

životní situace

Co Ministerstvo zemědělství dělá?

  • Ministerstvo zemědělství tvoří zákony o zemědělství a podporuje rozvoj zemědělství.
  • V zákonech jsou například popsána pravidla pro zemědělce. Například je tam napsáno, jaké léky může zemědělec dát zvířatům nebo jaké hnojivo může zemědělec použít.
  • Ministerstvo zemědělství píše pravidla pro zemědělce, co mají dělat, pokud chtějí dostat dotace.
  • Ministerstvo zemědělství zajišťuje dostatek pitné i užitkové vody.
  • Ministerstvo zemědělství píše pravidla pro výrobce potravin tak, aby potraviny byly bezpečné.
  • Ministerstvo zemědělství zajišťuje péči o lesy, zvěř v lesích a ryby.
ministerstvo řídí

Ministerstvo řídí:

Dále Ministerstvo zemědělství spolupracuje například se Státním zemědělským intervenčním fondem a dalšími podřízenými organizacemi.

kde sídlíme

Ministerstvo zemědělství najdete na adrese:

Těšnov 65/17, 110 00 Praha 1

Ministerstvo zemědělství je na mapě označeno červeně.

mapa

Jak se na Ministerstvo zemědělství dostanete?

Můžete přijet metrem nebo tramvají.

Pokud jedete metrem

Jeďte linkou B nebo C na stanici Florenc.

metro

Potom přejděte po přechodu k budově Česká spořitelna. Potom podejděte magistrálu a projděte parčíkem směrem k hotelu Opera. Jděte podél pomalované zdi. Cesta od stanice metra trvá pěšky asi 7 minut.

cesta

Pokud jedete tramvají

Vystupte na zastávce Těšnov. Potom jděte podél pomalované zdi. Cesta od zastávky tramvaje trvá asi 1 minutu.

Když přijdete k budově

Jděte po schodech nahoru. Budova má vchod uprostřed. Projděte otočnými dveřmi.

Když vejdete dovnitř, potkáte pracovníky. 

Jsou to pracovníci recepce. A pracovníci, kteří hlídají bezpečnost v budově. 

Řekněte jim, co potřebujete. Pracovníci vám poradí. 

kontakt

Chcete se Ministerstva zemědělství na něco zeptat nebo poradit?             

dopis

Můžete napsat dopis na adresu:

Ministerstvo zemědělství

Těšnov 65/17

110 00 Praha 1

mail

Můžete napsat e-mail na adresu: info@mze.gov.cz

mobil

Můžete zavolat na telefonní číslo: 221 812 425

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.